دانلود آهنگ های جدید

دانلود آهنگ|آهنگ جدید|دانلود با لینک مستقیم|دانلود رایگان

دانلود آهنگ های جدید

دانلود آهنگ|آهنگ جدید|دانلود با لینک مستقیم|دانلود رایگان

دانلود بیت امیر تتلو مرد Download Beat Amir Tataloo Mard

دوشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۵۰ ب.ظ

نظرات  (۱۱)

۱۴ آذر ۹۳ ، ۱۰:۲۴ بلا خانوم
خیلی عالی بود 
من دوست دارم تتلو منو بکنه .!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

خفه ششششششششششووووووووووووووووووو


عموی من مثل تو نییییییییییییییییییییییییییییییی

من خیلی دوس دارم تتلو رو بکنم!!!!!!!!!
عمو تتل عشقه
اصلا خودم میام میکنمت بیا خانم کیرک خوشمزه هس و کلفت حال حصابی بت میدما
اوووووووووو°--------°
^__^
Mnm moookhaaaam
منم تتلو ادرس بده
۰۳ اسفند ۹۴ ، ۰۸:۰۴ یکی ب اسم حسین
عاشق تتلو 
ی چی بگم گاییدم هرکی ب تتلو فوش داد:-\ 
۱۱ خرداد ۹۵ ، ۰۱:۰۹ Insta:mamad_1381_tatality
عالیه
اهنگای تتلو گذاشتم تو برنامه ی سینگ کارائوکه هر دوس داره تمرین خوانندگی کنه راه خوبیه ک صدای خودشو امتحان کنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی