دانلود آهنگ های جدید

دانلود آهنگ|آهنگ جدید|دانلود با لینک مستقیم|دانلود رایگان

دانلود آهنگ های جدید

دانلود آهنگ|آهنگ جدید|دانلود با لینک مستقیم|دانلود رایگان

دانلود آهنگ Outlandish am calling you

جمعه, ۴ مهر ۱۳۹۳، ۰۱:۴۳ ب.ظ

آهنگسازی , میکس و مستر , تنظیم , تکست و ملودی


با قیمت های مناسب و کیفیت عالی در خدمت شما علاقمندان ب موزیک هستیم


09369864201



آهنگسازی , میکس و مستر , تنظیم , تکست و ملودی


با قیمت های مناسب و کیفیت عالی در خدمت شما علاقمندان ب موزیک هستیم


09369864201


Download 320


آهنگسازی , میکس و مستر , تنظیم , تکست و ملودی


با قیمت های مناسب و کیفیت عالی در خدمت شما علاقمندان ب موزیک هستیم


09369864201

نظرات  (۴۹)

عاااااااالی بود 
اقا دمت ویژژژژژژژژژ من خیلی دنبال این اهنگ بودم واقعا دمت گرم
واقعا عالیه این آهنگ منو یاد خاطرات خوب گذشته میندازه
عاغا واقعا ممنونم ازتون شاید بگم یکساله دنبالش بودم از هیچ سایتی دانلود نمیشد خسته شدم دیگه بازم مرسی:-P

عاقا ناااااااموسن دمتون گرم بخدا من با این آهنگ زندگییییی کردممم
دمت گرم خیلی حال  کردم  عااااااااااااااااااااااااااااالی
پاسخ:
خواهش میکنم ما اینیم
وووووااااتتتی دممممت گرم عاااالی بود خدایی
از هیچ سایتی دان نشد جز اینجا خیلی مرسی
پاسخ:
حالشو ببر
فقط همین یک دونه آهنگش عالیه.اما بازم دمت گرم عالی بود
سلام 
 تشکر میکنم 
ایول
درود.آرش هستم سپاس از محبتتون.آهنگ بسیار زیبا و خاطره انگیزیه.بازم دمتون گرم.
دمت گرم.همین ک از پیکو فایل استفاده میکنی یکی از بهترین کارهاست
دادا دمت چیزززز!!!!خیلی باحالییییییییییییییییییییی
لامصب هیجا دان نمی شد!
وبت پاینده...    تشکربمونه واسه آینده!
ممنون از اهنگ خوبتون من با این اهنگ خاطره دارم
میشه لطفا دوستان اهنگ هایی  که به این سبک هستند را نام ببرند
Dadasha dametun garm awli bud mmnun 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

مرسی

من و این آهنگ  و خاطراتم....

 

مررررررررسی از لطفتون الان دارم گوش میدم 
بالاخره پیدا شد 
واااای دیونه ی این اهنگم
عالی بود ممنون از این کار خوبتون
سلام دوستانی که به این آهنگ و گروه علاقه مند اند پیشنهاد میکنم آهنگ های دیگه ای از این گروه رو مثل این ها گوشش کنن که فقط تو یوتیوب پیدا میشه :
– Better Days
-Aicha
-I Only Ask Of God
-Look Into My Eyes
– Warrior__Worrier
و یه چند تا دیگه آهنگ های زیبا از این گروه زیاده همشون رو گوش کنید
داداش دمت گرم 
سلام.خیلی ممنون/ خیلی دوست دارم متنشو  هم داشته باشم . نمی دونم دارید یا نه
من خیلی دنبال این آهنگ گشتم خیلی باهاش خاطره دارم عاقا دمت گرم عاااااااااالی بود
بابا دمت گرم،من دیوونه این آهنگم هیچ جا هم گیرم نیومد،خدا تمام کست و کارت رو بفرسته بهشت
دمت گرم باورم نمیشه دانلودش کردم

اقا خیلی خیلی ممنون و سپاسگذار از اینکه این آهنگ رو بضورت کامل برای دانلود گذاشتین  باورم نمیشه این آهنگ رو الان توی مجموعه هام دارم

 

دمتون گرم مرسییییییی
سلام ببخشید چرا دانلود نمیشه من با گوشی نمیتونم دانلود کنم
دمتون گرم من با داداش خدابیامرزم با این اهنگ خیلی خاطره دارم مرسی 

نه خدایی دمت گرم عالی بود من هم تمام بچه گیمو با این گذروندم .... خاطره ها دارم .... مرسی عشقم
اهویم رفت..... بگذار برود حسابش بماند با گرگ های بی احساس ....
متن اهنگو نمی ذاری؟؟؟
عالی
خیلی بد بود ریدین با این کیفیتتون

واقعا دمتون گرم عالی بود
دوستان اگه تصویری این اهنگ عالی رو دوس داشتید از این سایت دانلودش کنید فقط قبلش حتما فیلتر شکن خودتون رو فعال کنید. http://en.savefrom.net/#url=http://youtube.com/watch?v=wUNCkXcwGRA&utm_source=youtube.com&utm_medium=short_domains&utm_campaign=ssyoutube.com
عااااااالی بووود
مرسییییی واقعا ❤♥♥♥♥♥❤
سلام دادا واقعا دمت گرم من عاشق این اهنگ هستم 
وقتی گوش میدم یاده گذشته هام میوفتم
دمت گرم دادا.
damet garmmm aawliii boood

دمت گرم خاطراتی رو تازه کردی که هیچ سایتی نتونس این کارو بکنه
اقا دمت گرم همه خاطراتمو زنده کردی
خیلی خوب بود
اووووف این آهنگ.... چقد خاطره دارم باهاش 😔😔😔 
خیلی خیلی ممنون
دمت گرم داداش عالی بود یه دونه باشی فقط لینک های دانلود و یکم مستقیم ترش کن ممنون
دمت گرم داداش..
دمتون گرم خیلی عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی