دانلود آهنگ های جدید

دانلود آهنگ|آهنگ جدید|دانلود با لینک مستقیم|دانلود رایگان

دانلود آهنگ های جدید

دانلود آهنگ|آهنگ جدید|دانلود با لینک مستقیم|دانلود رایگان

دانلود بیت من ادامه میدم یاس

پنجشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۱۶ ب.ظ

دانلود بیت من ادامه میدم یاس



لینک دانلود

نظرات  (۱۲)

۱۲ تیر ۹۳ ، ۱۲:۱۹ امیر حسین
بابا بس کن دیه ادامه نده جون مامانت
چ گیری کردیما
فک کردم بیخیال شدی اما حالا دیدم نههههههههه تازه میخواد ادامه ام بده!
پاسخ:
خخخخ
ایول مرسی تشکر.
عاشششششششششششقتم   
حرکت لب یاس       برک رپ پارس
یاس سلطان رپ ایرانه در این هیچ شکی نیس 
هییس
منم دو،سه تا اهنگ ضبط کردم

عالی بود ممنون از سایت خوبتون. 
۱۶ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۱۰ هادی موسوی
مث کیر بیت موندی عزیزم بدرد نمیخوره
آشغاله خودش همراش می خونه
امیرحسین جان لطفا خفه شو عزیزم.         shutup....
یاس عاشقتم . به اندازه تمام زندگیم دوستت دارم . همیشه حرف دل ادمو میزنی .
عاشقتم یاس
یاس سلطان رپ ایران

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی